متخصص گوش و حلق و بینی

عمل بینی استخوانی

متخصص گوش و حلق و بینی

عمل بینی استخوانی

  • ۰
  • ۰

تفاوتهای عمل جراحی ترمیمی بینی با جراحی اولیه بینی

باید بدانیم که در کل تفاوت های بسیار اساسی بین این دو وجود دارد. عمل زیبایی بینی بر اساس نظر اکثر بزرگان جراحی پلاستیک سخت ترین عمل زیبایی محسوب می شود و خودتان می توانید حدس بزنید که وقتی صحبت از عمل های بعدی رویی بینی می شود این درجه سختی چقدر بیشتر می شود.

مهمترین تفاوت در روحیات و احساسات بیمار است.

فردی که قرار است برای اولین بار تحت عمل زیبایی بینی قرار بگیرد با کلی امید و آرزو برای بهتر شدن ظاهرش با رضایت کامل به این عمل تن می دهد ، در حالیکه افرادی که قرار است برای بار دوم، سوم و… عمل زیبایی بینی شوند دوره ای طولانی از استرس ،اشکال در تنفس در صورت وجود ، نگرانی از نظرات و انتقادات اطرافیان ، کاهش اعتماد به نفس ، بحث و جدل با جراح اول وجستجو برای اصلاح آنرا سپری کرده اند و بعبارت ساده تر از سر اجبار و نه با رضایت شخصی عمل می شوند.یادمان باشد که این مسئله مهمترین جنبه عمل مجدد است و نیازمند تعامل همه جانبه بین جراح و بیمار است.

در مورد تفاوت های تکنیکی و خود عمل زیبایی بینی هم می توان به اختصار اشاره کرد که:

۱- عمل زیبایی بینی ودستکاری بافتی در بینی که یک بار یا بیشتر عمل شده است بسیار سخت تر و پیچیده تر از عمل اولیه است .

جراح باید ساختمان بهم ریخته شده بینی در عمل زیبایی بینی اول را بازسازی کندو با ایجاد کمترین آسیب از تشدید تشکیل بافت اسکاردر بینی جلوگیری نماید.از طرفی باید مراقب باز ماندن یا بازسازی راه هویی بینی باشد.

۲- عمل دوم معمولا زمان بیشتری از عمل زیبایی بینی اول می گیرد.

۳- نیاز به دستکاری بیشتر،مدت زمان طولانی تر جراحی زیبایی بینی و حضور بافت آسیب دیده قبلی معمولا” مساوی با زمان بهبودی پس از عمل طولانی تر خواهد بود که در مورد پوست های نازک تا ۶-۱۲ ماه و در مورد پوستهای کلفت ممکن است تا ۲۲ سال زمان ببرد.

۴- حتی در صورت انجام مناسب جراحی زیبایی بینی، عواملی وجود دارند که بر نتیجه‌ی نهایی اثرات منفی دارند.

غیر قابل پیش بینی تربودن میزان تشکیل بافت اسکاردر روند ترمیم بینی پس از عمل ترمیمی بینی، جذب غیرهمگون گرافت های بکار رفته، جابه‌جاشدن گرافت های غضروفی بکار رفته و ورم طولانی مدت ، همگی می‌توانند مانع دستیابی به نتیجه‌ دلخواه شوند

امیدواریم شما که در حال خواندن این مطلب هستید هنوز جراحی زیبایی بینی نشده باشید تا به اهمیت موضوع پی برده و با بررسی مجدد انتظارات تان از عمل و جستجوی کافی برای انتخاب جراح بینی مناسب از این مشکلات پیشگیری نمایید

ولی اگر متاسفانه کاندید عمل ترمیمی بینی شده اید ، با کنترل احساسات وعلم کامل به آنچه در برابرتان قرار دارد بهترین انتخاب را نمایید.

بطور کلی اگر عمل ترمیمی بینی در بیمار با انتظارات معقول و بوسیله بهترین متخصص عمل بینی انجام شود در بسیاری از موارد  با رضایتمندی طرفین همراه خواهد بود.

 

مطالب مرتبط:

راینوپلاستی

رینوپلاستی

عمل بینی استخوانی

عمل بینی کج

عمل بینی گوشتی

انحراف تیغه بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی