متخصص گوش و حلق و بینی

عمل بینی استخوانی

متخصص گوش و حلق و بینی

عمل بینی استخوانی

  • ۰
  • ۰

تفاوت جراحی بینی گوشتی و استخوانی

تناسب چهره یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مد نظر قرار داد. به همین دلیل افراد در اولین برخورد با دیدن چهره ی فرد جذابیت وی را می سنجند. همین امر سبب می شود که افراد برای زیبا به نظر رسیدن و برقراری تناسب صورت شان از راه های گوناگون استفاده می کنند.
جراحی زیبایی بینی یکی از روشهایی است که به کمک آن می توان تناسب چهره را برقرار کرد و فرد زیبا تر به نظر می رسد. بی شک داشتن یک بینی نوک پهن و یا بینی استخوانی قوز دارر تاثیر بسیار بدی در چهره ی شما خواهد داشت. با عمل زیبایی بینی شما می توانید به راحتی ایرادات بینی تان را برطرف کنید و در کمترین زمان زیبایی تان را افزایش دهید.
اما بهتر است بدانید که قبل از عمل زیبایی بینی باید در این مورد اطلاعاتی داشته باشید که راحت تر بتوانید در این باره تصمیم بگیرید. به همین منظور ما در این مقاله نکات لازم را به شما ارائه خواهیم داد. با مطالعه ی این مطلب می توانید به طور کامل در ارتباط با عمل زیبایی بینی آگاهی لازم را کسب نمایید.
جراحی بینی یک عمل جراحی زیبایی است که باید توسط متخصص عمل زیبایی بینی انجام گیرد تا مشکلی برای شما پیش نیاید. یکی از نکاتی که باید قبل از جراحی بینی به آن توجه نمود انتخاب جراح بینی مجرب و قابل اعتماد است. به همین منظور لازم است که قبل از عمل زیبایی بینی برای انتخاب جراح بینی تحقیق کنید و با آگاهی لازم یک پزشک جراح بینی مجرب را انتخاب کنید. برای انتخاب صحیح متخصص عمل زیبایی بینی باید در مورد وی اطلاعات لازم را داشته باشید. بنابر این می توانید به مطب وی مراجعه نمایید و نمونه کارهای وی را از نزدیکک ببینید. همچنین می توانید به وب سایت متخصص عمل زیبایی بینی یا اینستاگرام و کانال تلگرام وی مراجعه نمایید و در مورد جراح بینی خود اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنید، سپس درر مورد انتخاب او تصمیم بگیرید.
عمل زیبایی بینی معمولا به دو روش باز و بسته انجام می شود و پزشک با معاینه بینی شما در این باره تصمیم خواهد  گرفت.

جراحی بینی نوک پهن

جراحی بینی نوک پهن یکی از جراحی های زیبایی سخت است. زیرا بینی های گوشتی فرم بدی دارند و معمولا پهن  هستند و غضروف کمی دارند. یکی از نشانه های بینی های گوشتی پوست چرب و کوفته ای شکل بودن بینی است. به همین دلیل متخصص گوش و حلق و بینی باید برای بیمار تقویت غضروف انجام دهد و با نازک کردن پوست بینی بیمار، بینی وی را کوچک وو خوش فرم کند.
افرادی که بینی نوک پهن دارند با مراجعه به یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب می توانند به خوبی ایرادات بینی شان را رفع کنند اما این افراد باید سطح انتظارات خود را کمی پایینن بیاورند. زیرا بینی نوک پهن همانند بینی های استخوانی کوچک و عروسکی نمی شوند. به همین دلیل این افراد برای ارزیابی بینی خود بهتر است که بینی جراحی شده را با بینی قبلی خودد  مقایسه کنند نه بینی افراد دیگری که بینی شان استخوانی بوده است.

جراحی بینی استخوانی

معمولا بینی هایی که دارای قوز هستند و انحراف دارند بینی های استخوانی هستند. افرادی که دارای بینی استخوانی هستند معمولا بینی شان بعد از جراحی بینی بسیار خوش فرم و زیبا خواهد شد. زیرا بینی های استخوانی به دلیل داشتن غضروف کافی و پوست نازک بینی به راحتی جراحی می شوند. البته در این مورد نیز باید عمل زیبایی بینی توسط یک پزشک جراح بینی مجرب انجام گیرد.

 

اهمیت پوست بینی در عمل زیبایی بینی

یکی از مواردی که می تواند تاثیر به سزایی در نتیجه جراحی بینی داشته باشد پوست بینی فرد مورد نظر است.در واقع می توان گفت ساختمان بینی و شکل ظاهری بینی را همان اسکلت غضروفی و استخوانی تشکیل می دهد و جراح بینی هم در عمل زیبایی بینی تغییرات را بر همین نواحی انجام می دهد .باید بدانید که ساختمان از طریق پوست و بافت پوستی که از عضله و چربی تشکیل شده است ،پوشانده می شود .چیزی که ما در ظاهر بینی می بینیم کاملا با اسکلت داخلی بینی فرق دارد و این درجه تفاوت به پوست و ضخامت آن بستگی دارد.

پوست هر شخصی نیز ویژگی های مخصوص به خود را دارد و در رنگ،ضخامت، چربی و خشکی  و دیگر ویژگی ها گوناگون است  که ما در عمل زیبایی بینی ضخامت پوست برایمان اهمیت بیشتری دارد و پوست نیز از قسمت هایی است که به هیچ عنوان متخصص عمل زیبایی بینی نمی تواند تغییرات زیادی را روی آن اعمال کند .

رابطه میزان موفقیت جراحی با بینی با ضخامت پوست

در حالت کلی می توان گفت افرادی که دارای پوستی با ضخامت معمولی هستند  عمل زیبایی بینی بهتری دارند و  خانم ها و یا آقایانی که پوست های خیلی نازک و یا خیلی کلفت دارند گزینه چندان مناسبی برای عمل زیبایی بینی نیستند .در صورتی که پوست خیلی کلفت باشد تغییراتی که جراح بر روی بینی اعمال کرده است مشخص نخواهد شد و ظرافت های کار شده دیده نمی شوند.

بعد از ضخامت پوست می توان به خاصیت ارتجاعی بودن پوست اشاره کرد.برخی از پوست ها هستند که تمایل زیادی برای بر جای گذاشتن اسکار دارند.این دو عامل می تواند نتیچه عمل زیبایی بینی را بهتر و یا بدتر کنند.

مطالب مرتبط:

راینوپلاستی

رینوپلاستی

عمل بینی استخوانی

عمل بینی کج

عمل بینی گوشتی

انحراف تیغه بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی